Monday, December 31, 2012

Information 2013


Assalammualaikum semua.

Entry ni bertujuan utk inform bloggers yg selalu visit / click my blog url. Sepanjang 2013 ni, aku hanya akan membuad tutorials dan hanya sekali sekala update story sikid-sikid. Utk pengetahuan korang, tutorial tu semua adalah post yg dh aku ttpkan tarikh. Dan tutorial hanya di update pd hari Sabtu & Ahad sahaja. Kpd follower twitter aku, diorang boleh tau dari twitter lah, sbb entry dari blog ini auto publish ke twitter. Jd kalau nk lebih mudah, korang boleh follow blog cgc ni / just follow twitter aku ja. Aku mmg konfem jrg online sbb wifi rumah ni masalah sikid dan next year myb xda wifi curi dah, sbb sepupu aku nk pindah. hahaha :p

Begitu juga dgn request utk tutors. Im sooo sorry kalau ada lg request yg belum di sediakan. Korang search la blog lain dulu k? Jgn lupa rajinkan diri usha blog ni, kesian dia kalau di tinggalkan :p hehehehe. Jadi ini shj yg aku nk inform. Selamat malam :)

HAPPY NEW YEAR! I wish . . . (secret)


The Owner, Mas Erma Azni

No comments: