Saturday, December 22, 2012

Hair Style Aumm


Hola gang! Aku mempunyai rambut yg agak panjang dan aku sgt-sgt tringin nk buad style baru utk rambut aku ni, tapi ada sedikit takut sbb aku jenis syg rambut dan tasuka rambut aku rosak mcm dulu lepas aku buad layer! Serik doohh, itu 1st dan terakhir kalinya aku ubah style rambut aku. Yes! Tapi sgt sgt jeles bila kuar ada ja rambut style omey omey, Waaaa. Tp diri takut nk buad hmm :/

Rambut aku cpt pjg, serius sgt cpt ==, kdg-kdg aku pun tension,kalau dkt rumah mmg aku buat sanggul yg lebih kurang mcm ni ja :



Simple right? Mudah dan cepat!

Gambar gambar dkt bawah ni pulak adalah gambar style rambut yg aku idamkan selalu. Tp xnak buad :p

Style pertama

  • Rambut dpn xterlalu pendek, sng nk ikat.
  • Rambut yg curl besar mcm tu nampak agak comel :p


Style ke-2

  • Rambut dpn pendek dan sng utk aku yg bemata kaca neh :p
  • Rambut tu ada curl bawah sikid ja, nampak agak simple ^^,

Style ketiga

  • Straight sama semua, lebih senang nk ikat right? Xada panjang pendek, cuma rambut dpn ja pendek.
  • Senang nk sikat kod? Hahahahaha.

Style ke-4
  • Mmg nampak agk serabut, tapi dpt buad pipi aku yg tembam ni nampak lebih kecil :p
  • Sng nak shampoo rambut takad bahu ni mueheheh ==

Style ke-5
  • Sgt aku idamkan rambut ala ala lakini
  • Sng nak shampoo rambut mcm ni.
  • Sng nak sikat jugak.
  • Tapayah nk lama-lama sgt nk pesah rambut camni ha!


Ada banyak lagi, tp malas nk upload semua banyak sgt. Kalau aku nk gi saloon potong boleh je, Tapi my mum akan bising la sbb dia cukup pantang kalau aku potong rambut dpn sama or terlalu pendek == Haishh, ikud jalakan? Tapi aku sgt suka rambut mcm gambar-gambar kat atas tu, haishh. Bila la boleh dpt rambut gitu kan? Hm. Kalau korang, korang pilih hairstyle yg mana? Kongsi sini maaa.


4 comments:

Unknown said...

Anda ditag auu :)

http://belongstosenget,blogspot.com

NadyaBubble said...

2 & 4 cun !

msermzni said...

@NadyaBubble Kan? Bila la boleh dpt rambut tuu, huwaaaaa

msermzni said...

@Ѧιƨƨ βʋмɛʏℓ ™ Terima kasih, tp sorry xdpt join apa apa contest buat masa skrg :')