Saturday, March 16, 2013

Examination

Assalammualaikum
Lamanya aku tak menaip. Aku asyik update tutorial dgn goods ja. Boring jugok. Hari Rabu haritu form 4 DSA dh start kitorang punya exam. Okay susah bg AKU sbb aku malas study! Biarlah. Cikgu ada jugak inform sapa failed exam kalini, retest. Mcm ‘Oh’ hahaha. Rabu haritu exam dimulakan dgn subjek bahasa Malaysia dan English. English susah. Tak tipu. Hm hm. B.Melayu tu, boleh la jugeeek. Khamis exam Mathematic and Pendidikan Islam, both subject – not bad. Jumaat, Sejarah sahajeeeww – sesak nafas, dari yg aku baca sikid sgt yg naik, stress. Harini, eh? Sabtu pun exam. Yala, harini sekolah ganti yg CNY haritu. Harini subjek Scince and Ekonomi – speechless. Sepanjang exam Science, aku just merenung ke luar jendela melihat awan *eceyh* cantik abaq hang! Mcm dalam animax woo. Aku suka hahahahaha. Cantik sgt ciptaan Allah. :-)

Tahun ni, aku rasa tersgtlah tak menarik time masuk pintu pagar sekolah, letak beg dlm kelas. Jalan pergi assembly and all things that I did everyday. I meant it okay. But, now the feeling change since I saw him. I can’t believed it when his walked, his style, his eyes, his smile and his actions were remind me to him... Aku baru sedar budak tu tahun ni, tahun lps tak pernah pulak nampak. Mungkin pengganti? Hahaha. K dah la Mas. Lupakan. Kebetulan jetu. Hm. Okay la, nak study akaun. Isnin ni last exam dah, tp last mmg last, subject killer babe! Addmath dgn Prinsip Perakaunan. Ya Allah. Takut pulak :( Esok ada tution pulak, kena pegila sbbnya tution addmath, boleh jugak tanya akak part yg tak fhm tu. K guys. I stopped here. Tata.

Every time that you hurt me, every time I felt pain, every lie that you told me made me who I’m today.

No comments: