Monday, January 07, 2013

My First Lesson


Assalammualaikum dan selamat malam u'ols.
Harini aku dh start masuk kelas dan belajar. Aku duduk dpn sekali ooo. Tu pun kalau cikgu ta ubah  apa apa dah la hehe. Sebelah aku Afiqah. Kelas aku ada 22 org. Ketua Kelas Izzudin dan penolong Huda. Nasib baik bukan aku, fuhh. Malas k malas. Guru kelas 4AK2 ialah Pn. Siti Mariam, cikgu addmath kitorang~ Hari first dah belambak kerja sekolah, sabar jala hm! Semua okay ja harini, paling best time addmath la! Ya Allah! Suka gilaaaa. hahaha. Mana sangkakan?? Rasa mcm tamau seni terus oo. hehehe. In shaa Allah suasana dlm kelas utk tahun ni okay ja kod? Kelas aku di tingkat 3. Dah duduk blok baru dah. So mulala malas nk turun gi canteen dah. Jauh doohh. malas aku hihi. Tp apa-apa pun aku nak berubahla tahun ni, xnak main mcm sebelum-sebelum ni! IN SHAA ALLAH :} Cikgu ckp ada dlm 30org murid akan masuk ke smkdsa. Waaa, ramainya :O mesti pandai-pandai kan? Untungla, apa apa pun. Welcome gang :)
*kedudukan Mas Erma dlm kelas*

Hope tomorrow better than today~

No comments: