Tuesday, January 01, 2013

Back to school

Miss when my friends did this to me :D

Mas Erma bt. Azni akanian mendaftarian dirian masukian SMKDSA sebagaian pelajarian tingkatanian empatian esokian bersamaanian duanian Januari-ian 2013 *merapuian apaian* 

Aku tatahu adakah aku patut xcited or aku patut takut utk esok. Aku dh 16 ok 16. Aku xcited bila sedar aku dah matured SIKI :3 tp kalau dgn kwn-kwn, korang tgk aku megalahkan budak 3tahun! Sbb akulah adik diorang sbb aku lahir 1 November. Muehehehe. Nampak ja aku tinggi dari diorang tp yg pasti aku muda berbulan-bulan dari diorang *bulan je.. Aku sedih bila fikir pasal xsekelas dgn kawan-kawan yg dulu. Aku syg kwn-kwn aku, Siti, Wani, Mun, Eikah, Yus, Kirah & semuala! Tp aku tau form 4 ni xsemua satu aliran lagi :( terpisah akan terpisah, kami buddyz akan terpisah. Walaupun hanya terpisah kelas tp akan ada perubahan dlm diri masing-masing. Tp dlm hati aku hrp semua yg kelas 3cekal dulu stay sama-sama gelak mcm dulu, melawak kasar mcm dulu, mengusik selalu. Hmm. Serius bila ingat balik aku rindu semua tu. Tula persahabatan kan? Sweet sgt :')

Form 4 mesti ada student barukan? Ohmai. I love friendship. Really love it. Aku sgt berharap hubungan kawan-kawan aku dgn aku tahun ni akan still and takda lagi pengacau dari belakang or s*t*n mcm dulu-dulu! Ya Allah, jauhkanlah semua tu dari aku. Aku mmg pendiam tp dlm diam aku, aku simpan syg aku kat hampa oo. Jgn main-main, hehe :3 sbb tu aku rasa hepi sgt bila kwn-kwn lama still contact dgn aku, still ingat aku, still melawak dgn aku pdhl dulu xrapat mana pun. ^^

Okaylah gang, pergi tidur, arahan mak aku! Hihi. Lama xdgr mak aku suruh tidur sbb esok sekolah, hahahah. Esok confirm liat nk bangun pagi :) Jgn lupa bangun solat subuh yeee. *flying kiss*


2 comments:

Unknown said...

Gudlark SPM yg xlama lagi sebenarnya tuh..^_^

http://inikisahhidupsabrie.blogspot.com/2012/12/mrsm-cara-aku-study-dulu2spm.html

msermzni said...

@Sabrie Mustafa Hamizan A'a terima kasih ! :D