Sunday, January 27, 2013

ftnfdzl


Hey gang! Okay pd malam yg indah lagi nyaman ni. Aku nak cerita la sikid. Aku suka tarikh 26/1/2013. Alhamdulillah. Benda yg aku xpernah jangka tuptup jd kenyataan. Dari hanya senyum bila berjumpa, kini jadi teman sejiwa. Hahaha. Mana tahan ayat tu kuakuakua! Lupakan kes tu. Petang td aku cuma membuang masa aku layan video dari ftnfdzl. Pernah dgn? Xpernah? Meh aku kongsi beberapa video dari ftnfdzl yg aku rasa mmg cool la cara percakapan dia. Puas hati bila dgr. Ni antara vid yg aku suka dari ftnfdzl. Kalau nk tgk yg lain korang search sendiri ya.



Okay aku share dua vid ni ja dgn korang, yg lain korang search dkt youtube. Aku paling taleh belah ada satu vid dia asyik ulang benda yg sama. Hahaha. Lawak k lawak. Tp seriously akak fatin ni mmg poyo! Hihik. Td aku sempat cari facebook dia. Senang gila jumpa .__. Kalau xsalah dia ada blog, tp ak tataula pulak apa nama blog dia. Apa-apa pun u are so awesome kak :D Aku paling suka dlm vid frist tu last sekali dia promote dettol tu, okay sumpah sempoi gila, siap bagitau harga lagi dgn muka xcited gila aku ckp, hahahaha. I wish u r my sister :p Dia start upload vid tahun lepas. First aku tgk vid dia mmg aku jd blurr ar bila dgr cara dia ckp, mmg gangster bapak ni, tp aku suka!

Pastu dia suka buad memek muka and nada suara yg double wow gitu, mana tahan. Gelak aku sorang-sorang td ptg. Haha! Aku xleh bayangkan la mcm mana cara dia dkt laur tu, mesti poyokan? Tp aku rasa org mcm dia ni sng buat kawan la. Ckp straight ja. Video dia ni bukan takad ckp kosong ja, banyak point yg dia bagi. Oshem! Ada jugak aku tgk vid dia cerita pasal cerita cinta dia, aku tgk sedih gila. Nampak sgt dia mengharap. Semoga jumpa cinta yg lebih baik k? K la gang, tuja yg aku ingat nk share dgn korang semua. Chiao. Ohya, esok aku ada latihan merentas desa. Boring !

Day #1 Thank You

No comments: