Saturday, February 02, 2013

OMFs! Oh My Followers

Day 6
Assalammualaikum.
Alhamdulillah follower blog chubbygurlzchumill ni dah 1000 lebih. Tasangka sangat-sangat aku ckp! Terima kasih kpd semua followers chubbygurlzchumill yg support and follow post, tutorial and goodies aku. Tasangka dpt follower seramai ni. Thanks sbb menghidupkan chubbygurlzchumill ni guys. Aku, Mas Erma Bt. Azni mengucapkan jutaan terima kasih yg teramat utk pageview blog ni yang agak memberangsangkan bagi aku iaitu pageviews sebanyak 45512. Terima kasih terima kasih *big smile*

Kepada yg request header, goodies, tutorbies aku harap hampa semua sabar ya. Aku akn sediakan lewat sikit sbb wifi rumah aku meragam teruk kebelakangan ni. Aku pun agak busy dgn sekolah and kerja-kerja kumpulan yg ada. Tutorial yg hampa request tu, hampa tgk la tutorial dari blog org lain dulu k? Aku rasa aku mmg agak lambat kalau nak sediakan utk korang.

Nk share la dgn korang, esok aku dah start tution. Wow! Tak excited langsung. Aku ambil tution addmath, math and science ja. Makin busy la aku setiap hujung minggu. Sedih. Sabar jala mas oi, 2years more. Lepastu kau dh habis beban sekolah. Takudnya, next year dh form 5 but aku still banyak main. Hm. Kenapa cpt sgt aku membesar ni? Nak jd budak-budak balik. Nak nak nak nak.. Kalaula waktu boleh aku kawalkan? Kalau jela. Tahun ni aku rasa aku dh kurang aktif dgn facebook, twitter, insta and all that waste thing. Myb semakin matured? Hahaha. La sgt :p

Okay gang. Thats all for today. Flying kiss :*