Tuesday, February 12, 2013

* 1 new life *


Assalammualaikum.
Seriously, this CNY boring to much. Nothing special happened to me but, just now I got that special.  Thank you! Cuti raya cina ni aku duduk rumah mengadap laptop dan terus menghabiskan masa aku dgn homework tp tak siap-siap lg. Ya Allah. Malas aku nak buat. -__- Apa-apa pun, meletup tak blog iteeee? Mana tahan gambar dkt header tu, hewhewhew. Ada MakJemah kesah?

Apa-apa pun alhamdulillah hidup aku semakin okay. Nak belajar pun dah semangat. Doakan kejayaan aku dunia dan akhirat k? Assalammualaikum. Sapa yg nak tidur tu, basuh kaki pastu baca doa tau? Semoga mimpi indah :)

{ Macam ni la riaksi aku baca msg dia td. hahaha -___- }
Day #18
If my heart were a guitar, I’d want you to play it. If my heart were a song, I’d want you to sing it. If my heart were a blank canvas, I’d want you to paint it.And alas, if my heart were merely a heart, I’d want you to have it.

No comments: