Thursday, February 14, 2013

Entah apa-apa


Assalammualaikum.
Harini dh Khamis. Masa berlalu spt angin ja. Cuti cuma tinggal 3hari ja lagi. Setiap hari aku cuma dibuang begitu shj. Homework pun ada lagi yg belum buat. Malas sgt-sgt! Harini aku kemas bilik aku sikid. Semak sgt dkt tempat pakaian tu. Baju terlalu banyak sampai kena beli ampaian bulat (nama yg diberi oleh aku sendiri) Senang sikid nak pilih baju dan save space bilik. Aku rasa, aku dpt bilik besar mana pun konfem sepah samaja, lagi besar bilik tu, lagi seronok aku semakkan. “Mas berubah la Mas” Dah 4hari aku relax so aku rasa cukup latuh. Kembali bergelar student semula. Isnin ni, time PJK kami akan bersenam robik dan poco-poco. Seumur hidup aku, aku tak pernah join mana-mana senam robik dan poco-poco, Cuma dkt sekolah ja, tu pun ats paksaan. Aku xminat sgt benda-benda mcm tu.. :\

Dua tiga menjak ni, aku takde selera makan, awat tatau. Aku pun risau dgn keadaan aku skrg. Kalau bangun pagi, tak kalut nak keluar bilik pi dapur cari makanan mcm dulu. Boleh relax sampai petang lg o.O aku sgt hairan! Takut sakit pulak nanti. Kdg-kdg aku tgk makanan pun aku takda selera. Awat la dgn aku ni. Nak kata sakit demam ka apa, cergas buas ja. :\ Adakah faktor umur? Hahahaha!! Joke :p aku baru enambelas la! Xda maknanya faktor umur.

Actually aku baru sampai rumah, td pak cak aku ada buad makan-makan sikid, best :) Thats what we called LOVE.  Hihihi ^^, lepastu, kami semua pergi lepak rumah Mak Su yang baru dkt Jejawi, meriah sgt dgn budak-budak kecik semua tu. Aku suka semua tu, rasa mcm semua rapat. Yeah, even aku pendiam, tp aku suka mendengar :3 Biasala tuu. Puas aku makan harini, ada pulak selera bila dah makan ramai-ramai. Hehehe!

Kebelakangan ni jugak, belambak gambar aku dlm phone neh! Dulu, asal buka picture asyik gambar tuuuujaaaa. Skrg, ha tudia! Mcm-mcm gambar ada. Hahaha. Aku tgk pun gelak sorang-sorang, effect cuti kod? Bukan sng jugak aku nak suruh org tangkap gambar aku tau :p mahal nehh. Hahaha. Tp kan, nak mengadu la sikid, aku makin tembam la, :( even aku tak makan sgt selama 2minggu ni, aku ttp taf. :\

Bilik baru aku nikan, agak menyakitkan hati, aku ada elergic habuk. Bilik ni setiap hari ada habuk sbb ada banyak tingkap. Haih! Geram betul. Nyamuk lg! Bilik dulu relax ja, sebulan sekali sembur ridsect pun tak menjadi masalah. Ni tak, every night kena sembur :\ Apa yg best pasal bilik aku ialah ia mempunyai ruang yg lebih luas bukan lebih luas tak terkata luasnya. Memiliki sofa utk lepak nak makan kat situ pon boleh. Hahahaha. Memiliki tempat WIFI. Yeahhh! Akhirnyaaa :D memiliki toilet! Bilik lama xda :p Tuja kod yg specialnya bilik baru ni hihihi. Dah la aku tatau nak mengarut apa lg dkt sini, tidur jum? Night :)

Oh lupa, tadi dia teman kite buad homework akaun, haha. K dah Mas dah. Night ;D
Day #20 I sit and wait for you to call, time seems forever. To hear your voice would be a relief from the pain I have when i’m not with you

No comments: