Friday, November 09, 2012

Semak Day


 Assalammualaikum. Mcm mana harini? Untuk pelajar sekolah, harini merupakan hari terakhir sesi persekolahan bg tahun 2012 but not for SPM’s student. Dekat rumah aku ni, aku tatau la bebudak mana main mecun haa. Raya cuti kod noh? Hahaha! Kelia sungguh. Mesti yg p sekolah tadi duk bercerita pasal memori tahun ni kan? Mcm mana? Bahagia? Kalau bahagia Alhamdulillah. Kalau sedih yakinlah mesti ada sebab semua kesedihan tu jadi. Seriously aku tak seronok langsung harini. Asyik nk marah sana sini. Ergh. Stress! Idky. Selalunya kalau aku jd cmni aku mesti tgh serabut otak. Tp aku tatau apa yg aku dok serabut dari pagi td lagi. Haishh. Payah jugak ginih.

Tadi pi sekolah pun mcm moody ja. Ngantok ja, tgk cerita hantu la yg best sikid pun, dah la wifi pun lambat. Hm! Yg tablet aku dari malam td buad taleh charge! Eiii, bodo sungguh menatang nih. Lapaq dinding sgt dah kod benda ni. Dok uji kesabaran aku sungguh, yg haritu aku pi pebaik dah, ni rosak apa pulak tatau la. Hish! Seyes harini jadi macam bodo ja. Tak tenteram sgt-sgt. Pasaipa tatau laa. Tadi kt sekolah ingat nk la snap gambar dgn kwn-kwn. Tp yg tangkap gambarnyiaaa. Moody teruk kod. Harini pagi-pagi buta dah bg hilang kad topup. Melayang rm5 gitu ja. Grrr. Meluad ah. ><

Harini aku jd semua serba tak kena, aku perasan gk aku kuad makan harini, selalunya kalau aku kuat makan ini bermakna aku hati aku mmg tak tenang. Hm. Tp apa sebabnya. Esok kena bngun awl pulak teman mak p manatah, pastu pi pebaik benda yg menyemakkan hidup aku pulak. Aku benci sungguh la harini. Serius tak tipu! Aku rasa sgt meluad menyampah sgt-sgt. Ergh! Fuuuhhh! Taleh relax banyak haaa! Eiii. Geram meyh. Esok aku harap sgt mood aku kembali stabil. Weyh kambing, perlu hg. Hmm.

Apa apa pun, soriya kalau entri ni mcm apa lagi. Sbb mmg rasa tak tenang sgt. Apa apa pun selamat bercuti dan jgn lupa, melancong melancong jugak tp jgn smpai sakit k? kalau sakit makan ubat tau? Pastu rehat tau? Pastu, eh caringnya aku :p hahaha. Ekceli ni post kedua utk harini, ptg td aku ada share tutorial : Tutorial pic pengomen senget : boleh request tutorial di tempat komen k? kalau tak faham, tnya ja ek? Selamat malam. Terima kasih sbb baca entri alah ni. Have a nice day.

No comments: