Saturday, November 10, 2012

Kini Dah Terjawab

Assalammualaikum semuanyeee. Muka aku lg kan? Hahaha. Ade aku kesah adoi terber? Jadi jadi jadi jadi la kan, start harini dah tiga kenduri tapi aku takpi pon. Banyak tak banyak tak? Baru hari first cuti dh mcm ni, esok tatau la ada ke tak. Mesti gemok cuti ni kalau makan tido main game tido makan main game tido makan, katakan tidakkkkkkkkkkk!

Yang aku ni, pepagi buta dah berbengkak mata apa kes? Tgk gambar tu. Monyokkk. Hahaha. Aku pun tatau jawapannya. Binatang buas gigit kod? :p buas la sangat~ sakit gk la. Pedih pedih gitu, pastu rasa mcm tertutup separuh mata ja sbb bengkak kat bawah mata. Tapi ni dh kurang dah sikid. Tak merah sgt dah. Sore eye five mc. Wadehehh la woi. Tau kan? Yg dkt utube tuu, ala yg budak comel gila bapak kau. Comel kod tp sygnya suaranya cartoon :B

Oh oh! Ekceli aku dh tau knpa aku tak tenteram kemarin. Hm. Rupa-rupanya ada sumting yg nk jd semalam. Haha! Suka oo. Mana marah pun, mana sakit hati pun, mana bengang pun, mana hilang sabar pun, mana mana mana, entah kemana.. mlm td jgk la yg tebangun kan? Mlm td jgk la ada kedit sos kan? Mlm td jgk la teringat kan? Semua mlm td, bagus la kan? Hm. Tapa, aku mana ada perasaan pun. Kan? :D buad la lagi, aku suka. Suka gila weh. Tak dpt describe aku punya gembira bahagia suka tu weh. Hahaha. Tp kira okay la, sbb aku dh tak buad bnda yg selalu aku buad kalau geram. Aku dh ada kwn mcm dia dan aku bahagia weh. Cukup bahagia la kalau dia tak sakitkan hati aku mcm hg buad weh. Baru aku tau erti penyesalan haa. Teng sbb hg hrp aku bahagia. Aku hargai haa.

Aku dok rasa, aku sabar banyak dh kod? Aku dah cuba mcm mcm nk jaga hubungan kita. Tp apa guna kalau aku sorang ja yg dok jaga tp hg tak? Skrg aku pencen dh utk jd kwn yg sabar sgt sgt dgn hg.  Buadpa kita kawan dgn org yg xpernah faham diri kita tp bajet mcm faham kita gila gila. Apa yg hg tulis dlm text tu sumpah aku tacaya sikid pun. Tak akan pernah percaya pun! kenapa baru skrg hg habaq? Dulu aku gtau hg buad derk ja. Hg buad mcm aku ni apaja. Sakit hati aku weh. Sebab hg aku jd mcm skrg tau? Tp salah aku jgk bodoh sgt dok caya hg kan? Lps ni hg mmg takan ada dlm hidup aku dh! Selamanya. Kecuali kalau Allah masih nk kita berbaik. Tp kalau berbaik mngkin aku tak lyn hgsebaik dulu dh ‘kawan’ :’) Time tu jgn tanya la pasaipa na?

 Maybe, time mula-mula kita kenal, hg la yg ubah aku jd penyabar, tak ego n mcm mcm lah. Tp skrg hg ajar aku kekejaman, ketidak puasan hati, dan smua yg negatif tau dak? Aku jd baik sejak kenal hg, tp skrg? Apa yg hg ubah aku dulu dh tukar jd negatif, and bila aku jd terlalu baik mesti ada ja dugaan yg nk bg aku jd negatif tu balik. Hg saja ka? Kalau saja, aku nk bagitau, ni maybe dh ke 1000 kali hg bunuh hati aku. Aku dah cukup mati dah 'kawan' :') harap hg paham apa yg aku rasa...

A million words would not bring you back, I know because I’ve tried. Neither would a million tears, I know because I’ve cried.

No comments: