Wednesday, August 10, 2011

baju raya

Salam korang!
Pagi tadi pegi beli baju raya dgn my sys ! wow, tahun ni baju raya ala ala harimau gitu haa..! wrna kuning+koko hehe, tp kasut tak beli lagi sbb tadak size.. kaki panjng sgt lorh hmm..my sys beli baju raya jgk, merah sgt sgt ! haha, time kat kedai first lady tu tgk wrna merah malap ja coz lampu wrna kuning -.- sekali cek dlm keta, tudia! merah menyala ! haha! em, and esk p skolah. BESTNYA! and dekat korang, sorry mas tulis benda ni. benda ni utk sumone :AWK, saya sebenarnya tak happy, tapi saya cuba utk pura pura happy di depan AWK, maafkan saya, saya tanak ganggu kebahgiaan yg AWK ada.. ok la, dah ngntok dah. 
Nunyte! Esk jgn lupa bangun sahur ye ? harap esk lebih baik dri hari ni..


tuhan tolong aku ingin dirinya, rindu padanya, memikirkannya , namun mengapa saat jatuh cinta, dia ada yang punya

No comments: