Sunday, June 23, 2013

Tan Chong Education Open Day

Assalammualaikum and hello people.
First of all, penat pergi Penang kemarin pun belum habis lagi okay? Dia punya happy pun tak habis lagi. Lama tak enjoy macam kemarin. Kemarin kami bertolak pagi dalam 7:30am macam tu. Everyone in a silent mode. Hahaha. Biasala, masing-masing still sleepy right? Kami berenti dekat Gurun je. Time dekat Gurun tu, okay seriously im unlucky. Idk how, tiba-tiba ja choki-choki aku percik and kena beg aku. HEI! Dah la warna pink. Nampak sangat kot -____- Basuh pun keluar sikit ja. Biarlah. Nasib aku haihh. Kami berenti dekat Gurun tu 30min ja. Utk breakfast. We arrived at Tan Chong Education Services Sdn. Bhd. at 10am like that. Turun ja bas tu, jalan kaki masuk bangunan tu. Time masuk dalam builing, kitorang cuma anggap itu bangunan jual kereta. BUT! Bila masuk datu bilik kecik and masuk dalaaammm lagi. Kami macam dah masuk dunia lain. Reason? Dekat dalam tu, ada model, make over room and hair styling. Best kot tgk diorang make up and buad hairstyle dekat Chinese student yg pergi situ kemarin. Teringin nak buat. --'

Kitorang kena dengar taklimat tentang kereta. Jangan tanyala bertapa bosannya aku dalam tu. Serious bosan gila -_- Tapikan, ada satu part aku minat. Aku paling berminat bila dengar pemasangan tayar yang pecah or pancit boleh dapat bayaran sebanyak RM20-RM25 satu tayar. WOW! Banyak jugak kan? Hahaha. Kalau 3 tayar dah cukup makan utk sehari. Kena belajar neh, hahaha :p Lepas ja habis taklimat yang boring tu, kami dibenarkan masuk ke bilik panggung. Cerita latest! I like <3 time ni, semua dah bebas round all the awesome builing. :) Like usual, semua bersnap. Everywhere have camera. Hahaha. Kiri kanan camera termasuklah di tangan ku ini. :3 So, enjoyed all this picture ^^



Them at Gurun. :)



Lepas bebas bergambar semua, kami diminta masuk ke Room 4, Mezzanine Floor. Kalini, kami harus mendengar taklimat mengenai Marketing Institute of Singapore. Orang yang bagi taklimat tu tinggal di Singapore but he Philipines. He so handsome. Hahaha :p Lama jugak la. Know what! We can't stopped chuckle when we heard some words that he said. Biasala, pelat lain kan? So kiut. Hahahahahahahhaha.

Habis ja taklimat tu, kami disediakan makan tengah hari. Okay memang semua muka kelaparan. Gila tak lapar? Makan pukul 8am macam tu, boleh makan pulak dekat pukul 2pm? XO Sumpah kelaparan. Oh! Makanan yang disediakan sangat sedap!~ Nyummy nyummy.. Habis ja makan, kami diberi peluang utk bergambar juga. Bergambar dan bergambar dan bergambar, biasala perempuan. Dah la ada perkara memalukan dah terjadi antara aku, Wani dan seorang model yang memang aku minat teruk X3 tapi peristiwa tu memalukan. Entahla, maybe Wani salah nampak kot? Hahaha ._. Tak lama lepastu, cikgu pun ajak keluar. Ramai nak pergi Queensbay. So, tolak semua tempat yang patut dipergi, kami pergi Queensbay. Wohhooo!

Sepanjang jalan, sbas buka radio and kebetulan semua lagu Top yang best. Jenis semua nyanyi dalam bas. Sporting habis :D Best sangat time tu, teringat balik time pergi lawatan sebelum-sebelum ni ^^ aku takkan lupakan k? :3 Sepanjang perjalanan serius cakap tak berenti kelai dengan Mail! Tapi dalam kelai-kelai lawak jugak kami ni, apa dia makan, confirm dia tinggal dekat aku sikid. Apa aku makan dia makan jugak. Sweetnya kami :P Puih! Belah sweet tu, perli aku nak mampoih!
Kita beli pattern sama dengan Siti. Tapi warna lain. Sweet kan friendship kami? Aum :3
Barbie! Hello Kitty takde :{

Okay, dekat Queensbay, duit habis dengan makanan sahaja. Takdala fun sangat time dekat sini. But it sokay. So thats all. Tata :D

No comments: