Thursday, April 18, 2013

AFTER LONG TIME

Assalammualaikum.
Harini aku dah buat Individual ULBS English, aku no.2 oh god! Dah ar time buat presentation tu boleh pulak aku terlupa saat-saat akhir, tp naseb baik aku buad freely so dpt markah banyak sikid iaitu 20/30 aku terlupa tulis point yang terakhir dkt kertas yg aku bawa pergi depan tu, mmg blank and muka troll depan kelas. Hahahaha. Org first yang kena adalah Sufy Daniel. Dia taingat dari awal, lagi sedih. Lastly sir bagi balik kertas tu dekat dia and dia baca sampai habis. CoolTime dia lupa tu, dia tgk ja aku, kan aku duduk dpn sekali, time dia tgk aku, aku pulak rasa bersalah sbb aku tatau apa-apa pasal text dia, kalau aku tau boleh jugak aku ingatkan kehapeke kan?

Okay, minggu ni aku memendam rasa lagi, sedih pedih ok. Hm.. Dugaan dari Allah, it's okay. Allah tau yg terbaik utk kitakan? Oh oh! Td aku beli tudung tribal dekat Afiqah, cantik jugak la. Lagi cantik bila aku yang pakai hahahahahha. \Aku tau korang nyampah!/ Ingat nak pakai esok hohoho! So, esok kita upload gambar banyak banyak k. Hahaha, bajet macam orang nak tgk ja hang neh, kalau hang artis takpa jugak Erma hooooiiTapi kan, ada aku kesah?

Pasal ULBS tu, aku ingat nak repeat hari Selasa ni. Tp getar memasuki hati! Bila dipikir punya pikir pikir pikir dan terus memikir, mcm okay ja 20/30 tukan? :\ Dah la cikgu tu payah banyak bagi markah. So, ingat mcm tamau ja repeat. Next week, kelas aku akan mengikuti Program Lawatan Pelajar Sempena Minggu Amanah Saham di Dewan Wawasan, Kangar. Yang terlibat untuk program ni Form 4 dan Form 2. Form 5 aku tatau lapulak. Tp pergi ikut hari la, ada kelas hari lain. Kelas 4Akaun2 iaitu kelas Mas Erma Binti Azni \aku la/ pergi hari Jumaat jam 1pm-5pm. Masa dgr tu semua mcm malas ja nak pegi, tp bila dgr ada hadiah utk nombor bertuah terus semua semangat berapi membara sampai terbakar kelas sbb dgr pemilik nombor bertuah dapat hadiah Ipad la, hamper la apa bala laa. Actually just nak bagitau, TEENS NOWADAYS hahahaha!
K la, thats all, wanna finish my homework now. Bye and Selamat Malam my lovely readers :*
Nak promote! :-
  • Add my wechat : eimuaaa ( Ma Eimua )
  • Follow my Twitter : @MasErma_A
  • Follow my Facebook : Mas Erma Azni ( Ma Eimua )

No comments: