Sunday, December 23, 2012

New Look


#np Aku dan Kamu {Hg nyanyi malam td macam bengong tau dak? Hahahaha. Gitar bagai pulak tu, tengkiu ^^,}

So, spt yg korang nampak, blog aku berubah wajah lagi lagi dan lagi. Cantik tak? Utk perubahan edit yg paling aku puas hati adalah header aku, wohoooo ^^ cursor pun aku edit letak nama aku. Waaaa, cantiknya nama aku hahahaha! Ayah aku bagi tuh! Aku edit pukul 2am mcm tu, ingat nk tido dah ada pulak budak nk nyanyi lagu dkt aku, sanggup belajar nod gitar lagutu bagai, hahaha. Suka ! Yg best sgt sgt, lirik “aku selalu menunggu” akhir sekali tu, hahhaha. Suara awie wooo. Hahahahahhahaha!!

Best gila mlm tadi, banyak pulak kredit hang noh jebon? :3 Lama kod tak otp dgn hg, org ada awek la kaaataaakaann. Dia kata dia terbaca entry Youtube aku tu, then dia tiba-tiba ja rasa nak nyanyi lagutu dkt aku. Terima kasih sangat sangat! Rasa betuah pulak (n,n) Kau keju kpd pizza ku, aku salad kpd pastamuuu, :3

Eh, dah jauh melencong dgn tajuk ni, k cerita balik pasal edit blog ni. Malam tadi, eh! Pagila sbb time tu pukul 2am dah hohooho. Sambil layan lagu cina *gilakan?* pastu dgn lagu Aku dan Kamu yg dinyanyi oleh Jebon hahahahaha. Ckp lama sungguh dgn dia. Haishh, malam td dia hepi pelik! Kalau x, xda la ckp banyak mcm semalam ^^ K sambung balik, mulai skrg kalau nk cari tutorial | goodies | fb | twitter ka apa, tgk atas header tu, yg tab colourful tu tau? Okay la, nk breakfast jap. Malam malam jpg aku nak sediakan korang satu tutorial, wait yaa.

“Walau kita selalu tidak pernah setuju, aku dan kamu selalu merindu <3”

No comments: