Thursday, November 27, 2014

Kertas Peperiksaan Tamat

V

Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah

Harini dah habis dah spm. Habis dah beban sebagai seorang pelajar sekolah. Habis dah hari-hari belemoih di smk dato'sheikh ahmad. Habis dah bangun pagi pergi sekolah. Habis dah setiap hujung tahun sibuk beli barang sekolah. Habis dah 5 tahun sebagai pelajar sekolah menengah. Habis dah 9 subjek yang bebankan kepala selama 2 tahun. Habis dah study serabut otak-otak. Habis dah hafal formula itu ini. Habis dah semuanya harini.

Aku dah buat sehabis mampu. Aku dah berusaha. Sekarang aku cuma perlu tawakal 'ala allah.

Semoga Allah lembutkan hati para pemeriksa kertas spm kita. Semoga kita berjaya di dunia & akhirat. Semoga kita berjaya sebanyak mana usaha kita. Semua dah terpulang kepada rezeki. Tiada rezeki dalam spm, inshaallah Maha Esa sediakan rezeki di suatu ketika di masa hadapan. Inshaallah. Percaya dengan ketentuanNya. Perancangan Allah adalah sebaik-baik perancangan.

Oleh sebab spm dah selesai. Aku akan beraksi sebagai blogger semula. I'm back!

Eh kejap! Jangan menyampah lak kalau aku aktif melampau sangat dengan blog lepasni. Lepas geram ok? x)

2 comments:

NURAIN LIYANA:) said...

tahniah la dah habis zaman persekolahan :D ahaha . btw , singgah sini nak ajak join GA awesome ni jom . kalau boleh , kkomen entry saya sekali :3 ehe . thanks


The Talking Diary

Cik Balqis said...

Gudluck ut result spm. Byk2 doa sbb skrg nie pemeriksa tgh tanda kertas. Kut2 lembut hati tanda kertas awak kn..hehe
Jom Join Segmen Zaman Persekolahan yer