Friday, June 21, 2013

Texas Chainsaw

Hey people. How was your day?
Harini pergi sekolah dan aku menyesal. Serious talk. Menyesal. Takda buat apapun. Pagi tu dah belah lepak dalam bilik kaunseling. Tengok cerita Texas Chainsaw. Serius horror gila >< then time dalam bilik kaunseling tu, aku isi nama untuk pergi Penang esok. Woohoo ^o^ tayah pergi tution. Harharhar. Takda lagipun saja ambil peluang tu untuk keluar dengan member kan kan kan? Plus, pergi tu free ja. Makan tanggung so apa nak tolak right? Hikhik. Esok kena ada dekat sekolah jam 7:15am. Awalkan? Well. Kitorang ada program jugak. Habis program baru pusing Penang. Okay, itu harapnya best dan harap sangat program tu awesome jugak :3

Oh oh! Lagi satu, bukan SMKDSA ja eh? SMKPerlis jugak. Kalau ikutkan kertas yang cikgu bagi, total student SMDSA dengan SMKPerlis 30 orang. Wooooo. SMKP cuma ada 1 cikgu pengiring n SMKDSA 3 cikgu. Kitorang akan jalani program di Tan Chong Education Services Sdn Bhd. :) Nanti next entry aku kongsikan lagi eh? Boleh aku ceritakan dengan lebih detail ^^


Oh oh! You know what? Member aku cakap, Isnin ni aku dapat anugerah. Alhamdulillah sebab exam mid-year haritu, aku dapat number 2 dalam kelas. Congrats to Athirah sebab dapat number 1 :D n CikMah jugak sebab dapat number 3 :D

Okay people. Thanks for spend your time to read this fool entry. Hahaha. Meet me in my next entry maybe? :p Tata! 

No comments: