Thursday, June 20, 2013

Result.


Hey folks. First of all, aku banyak joined contest bulan ni. Hahahaha ._.Yep, sangat banyak.
Tapikan, aku tatau kenapa lama betul hadiah Halfmoon dari contest Hasya Surfina nak sampai. Biasala, diorang mesti busy right? Diorang ckp, IshaAllah next week diorang pos. Okay then, sabar la menunggu. Hehehehe. Harini aku tak pergi sekolah. EH, bukan malas! Aku tak pergi sebab dah dua hari lepak library ja. Tak belajar apa-apa. Kemarin belajar Ekonomi je. So, harini mak pun bagi permition utk cuti sendiri. Last week semua results dah dapat except Ekonomi. Ya Allah! Dah la yg tu paling gerun. Sebabnya, cikgu cakap paling tinggi 58% ramai failed. Haih, lemah semangat. Tamau failed. Kemarin cikgu dah bagi kertas 2. Dapat 26 ja kot? Kertas 1 tak ingat dapat berapa. Esok kena tengok and kira mark! Biarla lulus atas pagar pun takpe. Asal jangan E ja. Cukuplah Add Math dapat 30% ja dan biarla Add Math ja satu-satunya subjek yang gagal. Hm.

Banyak yang meningkat result kalini, syukur alhamdulillah. Tapi result akaun dengan ekonomi sangat-sangat teruk terjunnya!~ Kena study lebih neh. Tution sekarang ni susah nak cari. Kebanyakkannya malam dan aku taknak tution malam. Susah sebab malam masa untuk aku rehat and buat homework. Kalau siang dari pagi sampai ke petang pun aku takesah, tapi jangan malam. >< Malam ni, aku kena siapkan karangan BM untuk ULBS nanti.Haiya. Tatau nak buat tajuk apa lagi ni. Any suggestion? Hhehehe. Esok pulak tution Mathematic pukul 3:15pm-5:15pm. Malam tu, ingat nak siapkan nota Akaun + Science. Sabtu pulak pukul 10:30am-12:30pm kelas Add Math. Balik tu nak siapkan nota Ekonomi. Malam tu tgk RunningMan smpai 4am. Hikhoookk :p *wajib kalau takda tution akaun pagi Ahad* Ahad pulak, tution Akaun 8:30am-10:30am kot? Tak sure, sebab baru nak mula. 2:30pm-4:30pm tution Add Math pulak. Malam tu kena tidur awal sebab nak semangat dekat sekolah. Macam tu la setiap hujung minggu. Takda masa nak hangout. Takda masa nak relax dah. Matured k matured. Form 4 dah oi.

Oh, boleh tolong? Click Hello Kitty ni k? Thanks!
Okay human. I stop here. Wanna search some essay for BM ULBS. Byebyebye.

No comments: