Thursday, May 16, 2013

Selamat Hari Guru

Okay, tau la aku nampak nerd habes dengan spectacles tu. -.-
Assalammualaikum wbt.
Selamat Hari Guru. Di bawah ni ada kata-kata dari saya, Mas Erma Bt. Azni pelajar Tingkatan 4 Sekolah Menengah Kebangsaan Dato Sheikh Ahmad, Arau, Perlis.
Engkau yang bertanggungjawab mendidik kami anak muda generasi baru bakal pemimpin negara hingga cemerlang. Engkau lah yang memberi ilmu kepada kami. Terima kasih cikgu yang telah mendidik saya dari saya tidak tahu menyebut huruf kini saya pandai berkata-kata. Dari saya tidak mengenali nombor kini saya mengira ia. Terima Kasih Cikgu, saya sayang cikgu :') Cikgu bekalkan saya ilmu yang amat berguna demi masa depan saya. Cikgu sabar dgn perangai kami sekelas yg banyak ragamnya. Cikgu marah bila kami lakukan kesalahan yg sama tp cikgu tak pernah berhenti memesan dan menasihati kami. Walau macam mana pun cikgu layan kami, cikgu tetap bermakna utk kami. Selamat Hari Guru kpd semua cikgu yg pernah mengajar saya dan kpd ayah saya juga, Selamat Hari Guru ayah :')
Fuyooo, mau boleh tulis :D Tu tak suruh bagi ucapan lagi. Hahahahaha. Tapi seriously aku cakap, tahun ni la sambutan hari guru yang paling simple selama aku di Toksheikh. What happened? Maybe sbb examination's week? Aku tgk mcm preparation yg amat sedih. Hm :\ Tapi, harini aku rasa happy tak terkira, walaupun apa yg aku harapkan tak dapat, tapi kawan-kawan semua awesome harini! Seriously :D Gelak, tidur atas bahu, buat gwiyomi, buat lawak bodoh, usik sana usik sini, snap gambar serupa takda org sekeliling. Oh please! Don't take them from me :')

Utk sambutan hari guru tahun ni, ada action Iron Man yg dilakonkan oleh Benjy. Sound effect, movement totally not bad! :D Even aku tak berapa faham sgt jalan cerita dia, tp okay jugak its fun :) Then kitorang diberi ice-creaammmmmm! Aku tatau kena corneto yg aku makan semua retak. Spoiled! Dah la time balik tu, tengah tunggu dkt pondok, then nampak Aiman budak form 6 and form 5 last year, duk bagi ice cream dkt sapa yg lalu, aku terus buat muka selamber gi minta, time pusing nak balik pondok aku rasa semua pandang aku, tp aku senyum dgn bahagianya. Lapar kot. Hahaha. Yg paling lawak aku the last one yg dapat ice-cream tu kuakuakua~ XD Gila kau tak lapar! Pagi breakfast roti bakar sapu mentega sekeping ja. Pukul 8:30am dpt ice-cream. Nasi ta masuk dalam perut pun. Lapar k lapar.

Time dpt ice-cream tu, kami dibenarkan rehat, so apa lagi. Dgn Wisya bawak camera, snap snap snap :D Spek aku menjadi pujaan hahahahaha. Nak upload pic tu, tapi semua pic dekat camera wisya. Dia pun xsend lagi pic tu dkt aku. -.- Sgt awesome time lepak bilik kaunseling dgn budak-budak skipping. Okay Afiny buat aku gelak terbaring dalam bilik kaunseling time dia menari dgn feelingnya tarian gentleman hahaha! Terbaik ha! Semua gelak, ada yg rakan lagi kahkahkah! Mmg awesome la Afiny ni. Pastu dalam bilik kaunseling tu jugak la, duk menari gwiyomi ramai-ramai, comel jaaaa! I Love u'ols. 

Dalam 12:00pm macam tu, kami gerak masuk dewan balik then tgk persembahan nasyid. Okay suara depa best. Tergoda aii~ hahaha. Joke. :D Habis persembahan tu, balik laa. :-) Thats all utk sambutan hari guru tahun ni. Walaupun xsegempak dan penuh gimik mcm tahun sebelum, but itsokay. Tetap ada fun jugak ;) ! Skrg ni, aku tasabar nak habes exam. Selasa ni selasa ni. Akaun pulak tu, hancur berkecai lebur cair. :P

Good night.

No comments: