Sunday, February 03, 2013

Sunday


Aku patut happy/sedih?
Assalammualaikum
Harini taberapa best. Aku start tution add math dann korang tau tak, aku rasa nk dkt 30org budak. Dah la ramai, bilik sempit. Rimas gila but luckily I had fun during this class. Aku dgn Mun mcm senyap ja bila duduk. Then, rimas sgt sbb diorang tgk mcm... ha, mcm tu. == Tp terpaksala tebalkan muka jugak. Nama cikgu add math aku, En. Rozizan, cikgu MRSM. Not bad la, aku boleh terima cara dia ajar. Habis kelas tu, Mun ajak aku pergi makan bihun sup dkt Ratna. Elokla jugak kami pergi makan sbb mak dia pi gunting rambut, lambat lg nk sampai. Aku balik dgn Mun harini sbb mak aku p pmc.

Habis makan tu, tunggu mak dia. Time tunggu mak dia dpn klinik amenda tah. Ada matsaleh dtg Tanya klinik gigi. Nasib baik la pandai jugak kami dua ni. Hahaha. Walaupun first tu silap bagitau. Aku pun dah lama xpi klinik gigi lupa dah dkt mana. Then, barula bagitau klinik yg betul, hihi! Tak lama lepastu, mak dia pun sampai. Otw balik, mcm org ckp malang tak berbau, kereta mak mun rosak pulak dkt nak sampai dah rumah. Hadoii.. Berasap kereta, minyak hitam pecah keluar habis. Called pomen apa semua, aku pun text mak aku ckp kereta rosak. Mak aku dtg ambil aku dkt situ and balik. Seriously, penat sgt-sgt harini. Esok sekolah pulak. Ptg spoken eng. Alahai, *_*

K la hampa semua, nak siapkan homework yg aku tangguh semalam. Selamat malam.
inila owner blog ni, Hehehe. Lama gila xupload gambar sendiri dlm blog :3

6 comments:

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

saba je lah . btw orner yg cute :)

Mas Erma Azni said...

Haha, maseh ;)

farhan irfan said...

:) tabah kak always smile :)thanks ye doakan :)

Mas Erma Azni said...

@farhan irfan Everything for u paan :)

MSyukur MAli said...

follow2 yee..
http://syukli92.blogspot.com/

amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/