Monday, January 14, 2013

Mungkin Takdir


Assalammualaikum dan selamat malam.
Aku ni sebenarnya nk tidur tp td teringat baju sekolah belum seterika so terpaksala bangun dgn malasnya dari katil n ambil baju sekolah. Tp aku belum seterika lagi, buka facebook tgk-tgk Mun suruh fotos dia kerja akaun. Scan siap dh, and skrg buka blog n taipppppp. Penat ya amat harini. Ptg td ada sukan, 1st ingatkan latihan merentas desa tp... warming up dkt pdg sekolah then lari 3round dkt pdg sekolah tu jgk, pastu tick nama and balik. Dan aku dlm hati mcm, "NI JA?" kalau xdisebabkan hukuman kalau xmai, knfem muka aku nk ada dkt sekolah ptg td mmg tak ah. Hmm. Harini aku duduk sorang-sorang dlm kelas. Sumpah tak oshem. Pikah tamai. Time PJ best gk, kami main bola tampar, seumur hidup aku xpernah main dan tak akan nak, nak main, sakit tgn wei. Aku buad 3x ja bola tu, merah tgn aku, sakit sakit sakit ><" lekeh betul aku ni!

Minggu lepas & minggu ni, insyaa-Allah dlm kelas semua berjalan dgn lancar n kdg-kdg rasa mcm best la pulak ;) Tp aku agak sedih bila sedar aku nk jd perangai dulu balik, uwaaa. Tgh menahan diri dari perkara yg xpernah aku sangka dan mungkin takkan jadi kod kan? Insyaa-Allah. Makin banyak ujian ni! Hmm :{ takut. Harinikan, agak lawak. Mana tahan bila budak-budak laki duk sorak time Ezwan duduk tempat aku buad addmath. Hish, suka menimbulkan salah fhm yg agak kurang aku gemari. Tapala, kawan-kawan. Pastu time sivik, lagila. Aku heran sungguh, tahun ni ada ja la nama aku. Xfhm betul .___. yg sivik tu, lastly cikgu yg baca utk aku. hahaha. Apa aku mengarut tahla dlm buku tu.

Dahla, aku nk seterika baju pulak. Sorry agak boring entry ni :p biarlah hehe.
Aku harap tahun ni lebih baik dari tahun 2012

No comments: