Wednesday, December 19, 2012

Terima Kasih

Thanks to all my fb's friends yg memberi kata-kata semangat utk aku. Aku hargai semuatu sgt-sgt. Result Pmr aku ni, aku akan jadikan sbg pengajaran utk buat the best utk Spm 2014 nanti. In Shaa Allah! Form 4 aku tak kan main-main lagi. Kesian mak aku, mesti sedih gila kan dgn result aku? Hmm. .Skrg ni, along aku sokong aku masuk akaun, mak aku pun sokong. Masuk akaun kot noh? Hm :/ Kwn-kwn yg pujuk kesedihan aku ni, thank you sangat-sangat dan aku tumpang gembira dgn kejayaan hampa tau :') IHeartU'ols! 







*Printscreen* thanks utk kata2 semangat tu :'D

3 comments:

Masmira Masri said...

haiadik pmr yer...jgn sedih yer...adik kira pandai ler tu lg pun xde fail kn..tahniah yer...proud of u...


do visit n follow back
http://myaleo.blogspot.com/2012/12/walimatulurus-abg-hakim-kak-eija.html

Ayie Abas said...

okey laa tu ada 2A....SPM nanti buat lagi terbaik :)

Mas Erma Azni said...

Terima kasih, mula-mula tu mmg agak sedih la, tp my mum pun bg semangat and family pun bagi semangat so dh hilang dh sedih tu, nk focus SPM dah. Tengs ya :'D