Sunday, December 30, 2012

Say you care



GM u’ols. Malam tadi langsung xboleh tidur. Mula-mula tu tido kejap ja, dlm pukul 1am mcm tu, aku bangun and xboleh tido lagi. Kepala sakit-sakit. Berdenyut ja. Ya Allah, aku xselesa sgt-sgt mlm td. Pastu abg amek ais and balut dgn kain kecik letak dkt kepala tp bila letak ais tu dkt dahi, rasa pedih gila. Hmm. Dah la dah talama dah nk buka sekolah. Tinggal berapa hari ja lagi. Ready ka belum neh? Aku rasa takut kalau buka sekolah nanti, demam ni still xkebah. Lama mana dh xdemam rasa teruk mcm ni hmm. Bertambah teruk bila . . . argh, sakitnya hati aku.. Hm. “Bila xdpt nak, bila dh dpt buat mcm mayat” Patotla kemarin aku moody ja, rupa-rupanya. Hahaha. Suka.. Menyesal pulak on facebook lepas letak ais dkt dahi tu.. Lupakan kejap. Sambung pasal taboleh tido semalam, di sebabkan aku tatido semalam. Aku layan LOTR atau Lord Of The Ring. Sakit-sakit kepala pun, layan jugak ha. Sumpah berdenyut gila kepala neh sampai ke pagi. Aku baru ja selesai solat subuh. Menitis air mata aku malam tadi, dgn badan aku panas gila. Dengan masalah yg aku xjangka. Allah ja fhm mcm mana aku hati aku rasa skrg neh :’(

Sampai hati kan? Sampai hati.. Aku hrp bila aku letak kepala ats bantal jpg, bolehla tidur walaupun mmg kepala tgh berdenyut sgt-sgt-sgt-sgt. Tekak aku pun sakit dan menyebabkan aku susah nk bercakap. Bukan takad bercakap, telan air liur pun susah! Hm hm. Dah la Rabu ni dh start kena pakai baju sekolah, kalau xkebah demam ni mesti tabest haa. Masuk harini dh tiga hari aku demam panas.

Now, nk cerita yg ni pulak. Hari khamis ritu, Siti dtg tido rumah. Waaa. Oshem kod. Yg tatahan tu, time tgk cerita pocong vs Pontianak kod? Xingat apa tajuk cerita tu, yg pasti cerita indon. Xtakut langsung ceritatu, lawak jaa. Khamis tu kami tido pukul 5.45am mcm tu, hahaha. Sembang mcm-mcm! Pasal itu, pasal ini. Petang tu, shopping dkt cmart kejap then p karok. Shopping & Karok Siti belanja sbb ritu aku dh belanja, ngehngehngeh. Habis karok, kami masuk KFC and kalini aku belanja pulak, mau xnya kesian dia habes nk dekat rm100 dh. Makan-makan kejap, my mum sampai. Balik tu, mandi mandi semua, lepak dlm bilik aku kejap cerita pasal pengalaman hantu, waaahh. Serious best. Hihi. Sementara tunggu pukul 12am kan? Sbb crita hantu tu start pukul 12am gitu.

Habes ja crita hantu tu, masuk bilik mulala gossip dan cerita smpai pukul 5am hahaha. Lepastu baru tido. Gila, bangun pukul 12pm haa. Puas! Jumaat tu my angah sampai rumah, sepetang main dgn baby FaiQah! Sgt noti ini budak kecik. She called me Acu. Tahla, aku pun xtau pangkat apa sepatutnya. Malam tu layan MLM. Time tgk MLM tu, Baby buat perangai, aku yg dah start demam neh bawak la budak kecik ni keluar rumah tgk bulan. Lamanya xtgk bulan :’) Dulu selalu tgk, kebetulan, malam tu bulan purnama. Ya Allah, cantik sgt! Aku pulak rasa mcm xnak masuk rumah nk tgk bulan tu. Tp mak xbagi duduk lama-lama dkt luar sbb banyak nyamuk takut Baby kena gigit dgn nyamuk tu, disebabkan budak kecik ni xnak masuk terpaksa tutup semua lampu dkt luar rumah and ckp “momokkkk” Supaya budak kecik ni takut. Hahaha. Budak-budak kan? :D

Malam tadi, time aku on twitter, banyak beno duk puji Aaron Aziz dlm Fearfactor, korang ni tgk crita tu or tgk Aaron Aziz. Dia dah ada anak bini larh! Hihi. K la korang. Makin sakitla pulak kepala aku ni, aku nk try tido dulu ek? Assalammualaikum :3

No comments: