Wednesday, December 19, 2012

Proud to be me


Assalammualaikum.
Malam ni tepat pukul 00:00. Tempahan blog Disember dari CGC akan berakhir. Alhamdulillah tempahan kalini aku berjaya mengaut sebanyak RM47 kalau diambil secara cash, tp dh ambil secara topup so xtrasa rm47 tuu. Tapi! Yippi jugak! Tp kredit duk tadak situ jugak haish! Aku guna buatpa hah? Hahaha. Sambutan yg agak menggalakkan.Alhamdulillah. Tak sangka pulak ngehngehngeh.

Harini dpt award dari ayah, hihik. Walaupun aku dpt 2A ja, tp syukur la family aku still memahami aku, tocetoce haik! hahahaha. Syg family aku <3 Esok akan mula operasi mengemas bilik. Sbb angah nk balik dh. Yeyeah! Ohh! Thanks kpd semua kwn-kwn aku yg tanya aku pasal result harini, seriously kredit aku habis sbb result ni ja. Taguna .___. tapi rasa kwn-kwn aku caring sgt dgn aku, muahahhaa :p Loveugais!


Tahun 2012 dh nk berakhir dh kan? Cptnya, next year aku akan menjadi muda setaun! Eh, tua setahun! Wahhhh :O hihik. 16y/o dh. Mana ada tua kan? Muda haa. Taleh kawin lagi tau! Jgn ngorat hahahhaa. Bajet ada nk ngorat ^^ Mana la ada org mauuuu hihihi (: 


#Aku berniat, kalau blog aku dpt 50 000pageview DECEMBER ni, aku ingat nk buat contest 5komen terawal dan Follower yg terakhir. In Shaa Allah kalau pageview blog aku mencecah 50 000 dlm December ni k? Skrg duk ada :


So kita tgk la mcm mana nanti k? Selamat malam sayang :*

2 comments:

Miss Xyz said...

Wow banyaknya pageviews.. Takpe try lagi untuk SPM ek? insyaAllah boleh ^^

Mas Erma Azni said...

@Miss Xyz Rezeki blog cgc . Alhamdulillah. In shaa Allah i will do my best :)