Saturday, December 22, 2012

Hopeless



Hai dan Assalammualaikum.

Harini aku telah sign up ask.fm. Somebody please tell me what it function?? Xkanla just utk ask question ja? Mcm formspring gitu? Aku sign up pun sbb sukasukisuko ja. Ramai yg buat so berminat jugak nk buat hehe.

Harini, pagi pagi lagi ayah aku dgn abg aku tolong ayah ak bersihkan tempat bawah pokok rembutan tu, Ya Allah. Penat gila aku ckp. Bayangkan aku dgn xbreakfast lagi, kena kutip ranting-ranting yg aku tebang dari pokok rambutan tu, serius penat gila! Kutip buah rambutan lagi, cakar daun-daun ats tanah tu lagi, penat kod! Berpeluh serupo mandi dibuatnyoo. Piuu -,- nasib baik aku anak yg baik *puji diri sendiri*

Tahun ni, cuti sekolah paling bosan dlm hidup aku. Mengadap laptop ja, lau laptop ni ada mata, dia pun nyampah tgk aku! Dah xdak benda nk buat, duduk ngadap laptop jala. Baca blog ni, baca blog nu. Follow sana, follow sini. Twit situ, twit sana. Comment sana, sini comment. Dah mas dah. Org fhm dah. Ha, bosan betul teenlife aku. muahaha == Dpn rumah nama ja ada rumah taman, kenal budak-budak situ tak pun. Dari kecik dok rumah ja, takan la mai besar baru nk berkawan secara tiba-tiba. Dah la aku ni taseramah mana org nya!

Hm, cuti sekolah dh nk habes kan? Omaigad. Enam belas dah aku eehh? Kejap jo. Skrg ni, aku masih memikirkan aliran apa utk form 4 ni. Aliran akaun aku rasa takut pulak nk ambek. Kenapa rasa mcm susah semacam ja. :{ Hm! Mana patot aku pilih nehhh, IT/AK? Buntu buntu buntu..

Barangan sekolah aku xbeli benda apa sgt pun. Tade feels nk sekolah langsung -,- aku un xperap mak aku beli mcm bagai pun tahun ni. Sampai mak aku lupa nk beli schoolstuff la kira. Hahahha. Tahun dpn aku hrp aku matang banyak sikid. Mas jgn jadi budak-budak lagi tauuu? :3 Nanti kena pang dai pulak~ Aku hrp sgt next year everything will happen awesome for me. Tadak problem yg mencacat otak, hati, mata, gigi, telinga, tangan, kaki, perut dan segala organ dalaman aku. muehehhe. Hrp korang punya tahun 2013 pun akn beraksi dgn hebat dan mengancamnya! *kenapa mengancam xde words lain ka? ERK!

Night.

Extra:

  • Mcm yg aku khabokan dlm entry Proud To Be Me haritu, skrg pageview aku mencecah :

Semoga dpt 50000pageviews bulan ni supaya aku boleh buat contest dgn secepatnya <3

No comments: