Thursday, November 15, 2012

We Are Young

Selamat malam semua burung hantu yg comel dan hensem.

Harini lima belas titik sebelas titik dua belas aku keluar dgn Syu, Mun, Siti, Zeti, Arif, Shahmi dan Syidah. Ok aku hepi harini rasa mcm best gila kod. Taun taun lps aku tak join diorang punya reunion, tp harini ni ya aku ada! Wohoo. K buad shok. Naseb baik tak ramai, kalau tak mesti semak right? Hihi. Aku pun baru tau kemarin. Nasib baik diorang plan harini, sbb esk aku pegi Keyel pulak. Hm. Btw, dkt rumah dok pikir ramaila join harini, mesti nanti susah nk masuk karaoke la, nk makan la, nk semua semua la. Smpai sampai ja tadi, dalam hati terus ckp, “banyak ni ja?” hahaha. Tp kami enjoy la harini ha semua sporting habes arr. Buad apa malu malu kan? :D

Kami kumpul dekat dpn the store #situ yg ada nyoo. Pastu kami decided pi main bowling. Tp tabest sgt sbb aku, Mun, Arif & Shahmi ja yg main. Yg lain penonton tanpa bayar. Tadak fight langsung k. brrr. Arif #1 Shahmi #2 Mas Erma #3 dan tak lain dan tak bukan harusla Mun #4, muahahahha. :p Mun masuk longkang Derek. Wahai Munyati adakah itu tempat asalmu? Hahahahaha. Tp Mun strike sekali, cayalaaa. Arif banyak kali strike, jeles k jeles. Shahmi, sekali ja kod tak sure sgt? Aku? Spare jaaa -.- Ibu jari aku bengkak k? *ceyy*

Kami empat ja main. Sedih sungguh :(
Mun & Zeti
Mun & Aku
Lps main bowl, dah ada bunyi bunyi yg mengeluarkan word “lapar” olololo, kesian. So jalan pi KFC pulak. Sorry no more picture from this reunion. Masing-masing muka mahal. Hahahaha! Semua makan tak ingat deniaa, kelaparan sungguh budak budak ni. Zeti asyik kena ja harini dari sampai kangar smpai balik. Mana taknya, ketinggiannya menyedihkan hahaha. Dah makan semua, pi Yes Karaoke. K, seriously aku tatau kenapa suara aku mcm ada dlm setiap lagu dlm bilik karaoke tu. Syidah tak nyanyi pun. Errr.  Shahmi balik awal, tatau la sbb apa. Semua lagu mesti aku nyanyi, tp yg time kluar suara jantan time nyanyi lgu Fiq- tiga malam tanpa bintang. Teruk kod lagutu.. fuhh fuuhh! Pastu sejam dah habes, nk tambah lg, syu nk belanja but bilik tu dah ada org pulak lps kami. Aaaa. So, pi dkt KFC lamatu pulak, tutup! Blkng Ayamas pun tutup. So, tiba-tiba ramai yg mengeluarkan idea Ingame. Aaa, tiba-tiba ramai nk, tp tadak transport acane nehhh? Ada yg nk teksi la blablabla. Tiba-tiba Syu tringat kak dia dan aku tringat abg aku.

Aku pun call abg aku, dia pun nk hantar kami kat arau tuh. Mun, Shidah & Siti naik dgn aku. Arif n Zeti naik keta Syu. So habes masalah, sampai ja tanya bilik, bilik full. Tp kalau nk kena tunggu 4:15 boleh laj, so kami pun decided utk tunggu sbb bapa min ja lagi. Tnggu punya tunggu. Masing masing semua muka bosan hahaha. Dah 4:15 yea! K dpt bilik #11. Boleh la menampung kami ni. Tabik Arif, walaupun dia sorang boy, tp dia sporting gila! Dah la sora sedap. Pada dulu gi suka menyanyi dia neh. Ank DJ la katakaaannn. ^^ sejam dkt arau ni pun ttp xpuas, rasa mcm 30min pun xsampai haa. Karaoke kami di akhiri dgn OppaGangnamStyle. Hahaha. Rancaaak! Keluar ja dari situ semua serbu cmart but tidak aku dan siti. Lepak kedai makan apa nama aku ta ingat. Minum minum sementara tunggu abg aku dtg. Gossip gossip xD


Sayang semua kawan-kawan aku coooo much! Hope boleh hangout mcm ni lg lain hari k? Apa apa hello ja budak gila karok ni k? HAHA. Night :*

No comments: