Tuesday, November 20, 2012

My Simple Holiday




Pray for GAZA. Assalammualaikum.
Rindu tak muka ni tak update ? Tak rindu ? Sapa la kita *ayat minta lempang bertubi-tubi* soooo, baru dok minta nk bercuti dan mimpi ku menjadi kenyataan. Suka *menari menari* Okay, mana patut start? Haritu ayah ada mesyuarat yg sekolah sekolah sukan dkt Melaka, nthen mak kalutttt nk ikud pi rumah along, sbb my along’s hubby baru ja lepas masuk ward buang batu karang. Mak risau n nk pegi tgk keadaan abg ipar aku tu. Mak paksa aku pi. Aku mcm malas sbb nk balik dgn bas pulak kan? Tp kesian pulak mak balik sorang-sorang. So akhirnya aku ikut. Smpai rumah along dkt Subang. Ala kat telinga tu hahahaha. Tak lawak. Pastu esoknya ayah dh nk pegi Melaka n stay dkt D’villages Resort. Best pool kat sana aum aum! Dalaaammmm. Tiba-tiba along ajak hubby dia follow ayah, tak rancang pun nk pegi Melaka utk mencari Hang Tuah. Hehe. Sampai ja Melaka tu, kami stay di Everly Resort. Aku tatau kenapa seram gila. Tp bila masuk bilik lega la. Tup tup, malam tu aku demam jemmmm! Tido berstoking mcm baby dah uuuu. Sabar jela.

Mana ta demamnya, dah duk panas dah badan, ptg tu berendam dlm pool resort tu lama gak. Pdn muka. Hahaha. Degil sgt kann? Pastu esok tu baru kuar jalan jalan dan jalan. Best :D Penat tu penat jugak, tp hepi tu yg banyak. Selama aku kat Melaka, makanan fave aku just Keoteow Tomyam. Tah pasaipa berkenan sungguh aehh. Haaha. Myb sbb aku pahit mulut so tomyam tu mmg sedap gila bagi aku.  Time stay dgn ayah dkt d’village resort  amatlaahhhh bosan, malam tu cpt cpt download game apa yg patot, persediaan awal :p. Apapun iloveyouhulk. Hahaha. K gila.

Wif my Datin Maimon

Goodluck for your SPM

No comments: