Tuesday, February 07, 2012

Boleh tak satu hari dan satu kali ja


boleh tak, cuma satu hari jaa, aku nak ag ada sepanjang masa dgn aku
boleh tak, cuma satu hari jaa, aku nak rasa ag milik aku
boleh tak, cuma satu hari jaa, aku nak gelak gelak dgn ag mcm dulu
boleh tak, cuma satu hari jaa, aku nak dgr ag nyanyi kat aku setiap lagu
boleh tak, cuma satu hari jaa, aku nak dgr ag cerita semua masalah ag dekat aku
boleh tak, cuma satu hari jaa, aku nak dgr semua isi hati ag yg kat dlm tuu
boleh tak, cuma satu hari jaa, aku nak tahu apa yg dlm hati ag tuu
boleh tak, cuma satu hari jaa, aku nak pegang tangan ag dan aku xnak lepaskan utk satu hari jaa.
boleh tak, cuma satu hari jaa, aku nak cerita semua masalah aku mcm dulu kat ag.
boleh tak, cuma satu hari jaa, aku nak ag ada dgn aku setiap detik masa aku.
boleh tak, cuma satu hari jaa, aku nak miliki hati ag?
boleh tak, cuma satu hari jaa, aku nak tgk senyuman ag yg paling ikhlas utk aku sorang ja.
boleh tak, cuma satu hari jaa, aku nak ag jaga hati aku.
boleh tak, cuma sekali jaa, aku nak dgr ag cakap ag sygkan aku.
boleh tak, cuma sekali jaa, aku nak, aku nak cakap kat ag, yg aku..

"AKU SAYANG AG
AKU CINTA KAN AG
AKU TAKKAN PERNAH LEPASKAN AG
AKU TAK SANGGUP AG JAUH DARI AKU
AKU TAK SANGGUP TGK AG JADI MILIK DIA
AKU TAK SANGGUP DENGAR BILA AG CKP, "AKU SYG DIA"
AKU TAK SANGGUP"