Tuesday, January 10, 2012

Aku hargai



Petang petang semua adik adik :*
Harini pergi sekolah, waktu pagi mood hati rabak. Mai tgh tgh hari tu baru la gelak gelak gelak gelak dan gelak gelak lagi. #saya syg kwn kwn saya. Waktu bm mmg gelak smpai sesak nafas :D hilang semua masalah, tp kejap tujala lepas tu dok engat balik tp.. alaaa, masalah dunia ja, baru nak R E M A J A :P basic ar tuuu. Pastu lepas BM, terus masuk dewan n pening mcm lalat dgn wisya n siti cari kelab tak jumpa, mana nk taw kata kelab subject kat kantin sekolah brr +.+ pi la kantin pulok. Pusing pusing, usha org isi borang then jumpala kelab yg di cari iaitu kelab sejarah, tapi! FULL. I like. Lepastu dok pikir pikir dan pikir lagi, last last masuk kelab Agama :3 okay apa? :P Dah isi borang apa semua n bagi kat Ustzh, pi lepak kat bangku tepi pondok* sembang n gelak sambil nyanyi lagu I sexy and I know It xD lyn jalaaa hihik. Pastu tunggu la mak mas smpai c: The End.


I knew that looking back on the tears would make me laugh but i never knew that looking back on the laughs would bring tears :'>
TQ sbb care pasal aku. Jaga hati aku. Ada utk aku. Teman aku bila aku sorang sorang. Nasihat aku mcm mcm. Buat aku happy n mcm mcm la. Aku hargai [14][8] :*